• Latest
  • Trending
  • All
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Franczyzowe Carrefoury pani Eweliny

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

czwartek, 21 Luty, 2019
Bizrun.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Finanse
  • Rozwój
  • Zarządzanie
  • Marketing
  • Startuj
  • Polecamy
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
Bizrun.pl
  • Wiadomości
  • Finanse
  • Rozwój
  • Zarządzanie
  • Marketing
  • Startuj
  • Polecamy
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
Bizrun.pl
No Result
View All Result

Franczyzowe Carrefoury pani Eweliny

by Redakcja Bizrun.pl
26 marca 2013
in Franczyza, Startuj
0
3
SHARES
0
VIEWS
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Ewelina Ciapała ma dopiero 29 lat, ale sklepem spożywczym w podkrakowskich Sułkowicach zarządza już niemal dekadę. Dawno zrozumiała, że aby poprawić wyniki, powinna zdecydować się na franczyzę i długo szukała odpowiedniego partnera.

W końcu zdecydowała się na współpracę z Carrefour. W ubiegłym roku obroty „zielonego” Carrefour Express pani Eweliny wzrosły o blisko 42 proc., a ona mogła się zająć rozwojem dwóch kolejnych sklepów.

Handel? To rodzinne

Ewelina Ciapała pasjonuje się handlem od wielu lat. Już jako mała dziewczynka lubiła pomagać w rodzinnej hurtowni. A kiedy skończyła szkołę średnią, rodzice powierzyli jej prowadzenie sklepu w Sułkowicach pod Krakowem.

Przez kilka lat pani Ewelina samodzielnie zarządzała sklepem, jednak zaczęło brakować jej pomysłów i środków na poprawę rentowności. Na rynku lokalnym zachodziły wtedy znaczące zmiany.

– Wiele okolicznych sklepów przystąpiło do sieci franczyzowych. Czułam na plecach oddech konkurencji. Zrozumiałam, że trudno mi będzie poradzić sobie we własnym zakresie – opowiada pani Ewelina.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

– Zdecydowałam się na miękką franczyzę z lokalną siecią. Jednak wyniki sklepu się nie poprawiły. Przełomem okazało się dopiero przyjęcie oferty Carrefour – dodaje.

Co daje Carrefour?

Do związania się z siecią Carrefour Express, panią Ewelinę przekonała siła i rozpoznawalność marki. Z doświadczenia wiedziała jednak, że logo to nie wszystko. Ważnym argumentem był dla niej również brak opłaty wstępnej i oferta produktów.

Dzięki Carrefour sklep pani Eweliny ma dziś dostęp do odpowiednio dobranego asortymentu. Ważne są zwłaszcza produkty marki własnej Carrefour, które cieszą się popularnością wśród klientów.

– Konsumenci mają tu mniejszy budżet na artykuły spożywcze, dlatego chętnie sięgają po jakościową żywność w niższej cenie – zauważa pani Ewelina.

Pani Ewelina dostała od Carrefour także wsparcie finansowe i pomoc merytoryczną na każdym etapie współpracy. Już na początku doradcy firmy pomogli jej stworzyć plan sklepu i rozmieszczenia towarów na półkach. Zagwarantowali także pełne wsparcie przy otwarciu sklepu. Dzięki wprowadzeniu systemu komputerowego finansowanego przez Carrefour, praca stała się znacznie prostsza i spadły koszty związane z prowadzeniem sklepu.

– Klikam dwa razy i zamówienie jest przyjęte. Poza tym oszczędzam, bo nie muszę zatrudniać dodatkowej osoby. Bardzo ważne dla prowadzenia sklepu są także dostawy z dnia na dzień – mówi pani Ewelina.

Jak budować rentowność?

Współpraca pomiędzy Carrefour, a panią Eweliną układa się bardzo dobrze. Dzięki wprowadzonym wspólnie zmianom, liczba klientów sklepu wzrosła o ponad 30 proc., zwiększyły się też obroty.

– Bardziej świadomie prowadzę sklep. Carrefour daje mi narzędzia i na bieżąco, z miesiąca na miesiąc, doradza, jak budować rentowność. W przypadku mojego sklepu bardzo ważne dla poprawy wyników okazały się zmiany wprowadzone w dziale produktów świeżych. Do części z nich byłam nastawiona sceptycznie. Na szczęście Carrefour przekonał mnie, pokazując twarde dane – opowiada pani Ewelina.

Obecnie pani Ewelina zajmuje się rozwojem dwóch nowych sklepów. Niedawno otworzyła „pomarańczowy” Carrefour Express na ulicy Szewskiej, w centrum Krakowa. Na tle okolicznych placówek sklep pani Eweliny wyróżnia się nowoczesnością i z pewnością przyciągnie wielu nowych klientów.

Tags: FMCGfranczyza
Share3ShareSend
Previous Post

Pliki cookies – o co chodzi w tym zamieszaniu?

Next Post

Kiedy należy przeprowadzić rebranding?

Next Post

Kiedy należy przeprowadzić rebranding?

Prezydent Komorowski przeciw pomysłom Rostowskiego

BIZRUN.PL

Bizrun.pl

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

Plugin Install : Popular Post Widget need JNews - View Counter to be installed
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Finanse
  • Rozwój
  • Zarządzanie
  • Marketing
  • Startuj
  • Polecamy
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Login to your account below

Forgotten Password?

Fill the forms bellow to register

All fields are required. Log In

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In