• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak założyć sklep odzieżowy?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
wtorek, 1 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak założyć sklep odzieżowy?

przez Redakcja Bizrun.pl
17 stycznia 2013
w dziale: Pomysły na biznes, Startuj
0
0
POLECEŃ
2.4k
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Jeśli jednak sklep okaże się popularny, koszty powinny szybko się zwrócić. W branży odzieżowej marże mogą wynosić nawet do 50 proc. ceny! Dobrze zorganizowany sklep powinien zarabiać na siebie już po kilku miesiącach.

Jeśli tak się nie stanie, będzie to znakiem, że gdzieś został popełniony błąd. Przyczyną niepowodzenia najczęściej jest źle dobrana lokalizacja lub nieodpowiedni asortyment. Nie należy także zapominać o miłej i fachowej obsłudze klienta – gdy tej zabraknie, nie pomogą nawet niskie ceny.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Po czwarte: internet

Rozwiązaniem, które może funkcjonować samodzielnie lub jednocześnie ze sklepem stacjonarnym będzie sklep internetowy.

W tym przypadku jednak, bardziej niż przy sklepach stacjonarnych, liczy się znalezienie właściwej dla siebie niszy. Np. choć sklepów stacjonarnych z samymi krawatami lub poszetkami dla mężczyzn działa niewiele, bo w warunkach lokalnych trudno byłoby im na siebie zarobić, funkcjonując na skalę ogólnopolską w internecie, radzą sobie nieźle. W wirtualnej sieci łatwiej też wypromować nową markę, współpracując bezpośrednio z projektantami. Z takimi koncepcjami spotkamy się m.in. w sklepach Odprojektanta.pl, czy też Mostrami.pl.

Powodzeniem cieszą się także sklepy outletowe – zarówno internetowe, jak i stacjonarne. Jeśli więc masz możliwość nawiązać kontakty z producentami ubrań lub z dystrybutorami końcówek kolekcji, warto wziąć ją pod uwagę.

W przypadku sklepu internetowego koszty ograniczą się do zakupu towaru, stworzenia strony internetowej (minimalny koszt to ok. 2-5 tys. zł) oraz… intensywnej kampanii reklamowej.

UWAGA! Podczas prowadzenia sklepu internetowego reklama i marketing mogą okazać się znacznie ważniejsze niż w przypadku sklepu stacjonarnego.

Sklep bez dobrej reklamy nie będzie miał szans na znalezienie jakichkolwiek klientów, dlatego nie warto oszczędzać na wydatkach związanych z promocją w wyszukiwarkach oraz w portalach internetowych. Skromny budżet na ten cel może wynosić 500-1000 zł miesięcznie, aczkolwiek górna granica w tym przypadku nie istnieje.

Czy więc zakładanie sklepu obecnie, w dość niepewnych czasach, może się opłacać? Odpowiedź brzmi: „tak, ale”. „Tak”, bo ludzie zawsze będą potrzebowali kupować ubrania. „Ale” – ponieważ sukces w tym biznesie wymaga coraz większej pomysłowości i śledzenia trendów. Ujmując sprawę krótko, wyróżnij się, albo zgiń.

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: inspiracjamodaodzieżpomysłsklepzakładanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In