• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak zaplanować przychody w firmie?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak zaplanować przychody w firmie?

przez Redakcja Bizrun.pl
4 stycznia 2012
w dziale: Startuj, Zanim zaczniesz
0
0
POLECEŃ
555
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

To od tego, do jakich wyników doprowadzi Cię Twoja prognoza finansowa, powinna zależeć decyzja o zrealizowaniu danego pomysłu na biznes. Dlatego warto zadbać o to, by przewidywania dotyczące przyszłych zysków były realistyczne.

Jeśli chcesz założyć firmę, powinieneś przygotować biznesplan. Najważniejszy będzie w nim rachunek przychodów i rozchodów. O ile jednak koszty stosunkowo łatwo ustalić, o tyle przewidywanie przychodów przypomina czasem wróżenie z fusów.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Niestety, nigdy nie da się ustalić przyszłości ze 100-procentową pewnością, można jednak sprawić, by sprawdzalność Twoich założeń bliższa była sprawdzalności prognozy pogody niż horoskopów.

Zgadnij, ilu będziesz miał klientów

Pierwsza metoda określania przychodów jest najpopularniejsza, ale i najbardziej ryzykowna. Polega na tym, by przewidzieć, ile osób będziesz w stanie obsłużyć w miesiącu i ile mógłbyś zarobić przy pełnym obłożeniu.

Następnie należy założyć, ilu klientów zamierzamy pozyskać w pierwszym, drugim, trzecim miesiącu itd. Oczywiście zakładamy, że liczba ta będzie rosła.

Wiedząc, jaka będzie średnia cena za usługę lub marża za produkt, przemnażamy tę wartość przez liczbę klientów.

Metoda ta może się sprawdzić przy samodzielnie wykonywanych usługach, ale w wypadku sprzedaży produktów, górna granica liczby klientów możliwych do obsłużenia ma się często nijak do generowanej sprzedaży.

Odwiedzaj konkurentów

Jeśli twój sklep będzie kolejnym w mieście miejscem oferującym sprzęt komputerowy, spróbuj ustalić, jakie obroty mogą mieć sklepy już działające. Jeśli nie jesteś w stanie dowiedzieć się tego inaczej, odważ się na działania „partyzanckie” – możesz po prostu policzyć ilu klientów odwiedza dany punkt w ciągu dnia, a zaglądając do sklepu od czasu do czasu, zwrócić uwagę na to, ile pieniędzy zostawia w takim miejscu typowy klient.

Strona 1 z 3
123Następny
Tagi: biznesplanplanowaniestrategiaszacowanie przychodów
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In