• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Kiedy lepszy sklep stacjonarny?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Kiedy lepszy sklep stacjonarny?

przez Redakcja Bizrun.pl
23 sierpnia 2012
w dziale: Pomysły na biznes, Startuj
0
0
POLECEŃ
512
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Zakładanie sklepu stacjonarnego w czasach, którymi rządzi internet, może wydawać się czymś, co nie przystaje do współczesności. A jednak, w wielu wypadkach łatwiej osiągać zyski, prowadząc tradycyjną działalność.

Przepis na „zwykły” sklep wymaga, aby do jego przygotowania użyć większej ilości składników niż przy otwieraniu sklepu internetowego – a to oznacza także wyższe koszty.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Przyda się lokal w dobrej lokalizacji, najlepiej na parterze lub w galerii handlowej. Sklep będzie trzeba odpowiednio oznaczyć i wyposażyć. Prawdopodobnie nie ominie Cię też konieczność zatrudnienia pracownika lub od razu kilku pracowników.

Jeśli jednak dysponujesz odpowiednim kapitałem lub możesz go pozyskać (choćby z urzędu pracy), a to, czym zamierzasz handlować nie jest towarem niszowym, na który bardzo trudno znaleźć klientów, sklep stacjonarny może opłacać się bardziej niż internetowy.

Sklep internetowy

Czymkolwiek byś nie handlował w sieci, Twoi konkurenci już tam są! A to oznacza, że nie będzie Ci łatwo sprawić, by klienci odnaleźli Twój sklep i – tym bardziej – by dokonali w nim zakupów. Klienci szukający określonego towaru najczęściej zaglądają do wyszukiwarki Google lub – w polskich warunkach – na Allegro.

W Google liczyć się będzie tylko jedna (a w wypadku cierpliwych poszukiwaczy okazji ewentualnie druga i trzecia) strona wyszukiwania. W konkurencyjnych branżach nie ma co liczyć na to, że pierwsze trzy strony pomieszczą listę wszystkich sklepów z danej kategorii. Powoli zbliżamy się do sytuacji, w której nawet linki sponsorowane nie będą w stanie pomieścić wszystkich chętnych na pierwszych stronach.

Na Allegro z kolei istnieje ogromna wojna cenowa. Niewielkie są szanse na to, że towaru, którym chcesz handlować, jest ma jeszcze w tym serwisie. Aby móc skutecznie sprzedawać, musisz mieć produkty, które są poszukiwane przez internautów i powinieneś sprzedawać je nie drożej niż inni. Do tego lepiej, żebyś nie rezygnował z opcji płatnego wyróżniania swoich ofert. Weź jednak pod uwagę, że przy licznym asortymencie, płacenie za to, by każdy z przedmiotów był prezentowany na początku listy w danej kategorii, może okazać się zabiegiem kosztownym.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: pomysłsklepzakładanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In