• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Nasze buty dobiera stylistka

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 29 marca, 2023
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Nasze buty dobiera stylistka

przez Redakcja Bizrun.pl
13 lutego 2013
w dziale: Rozmowa Bizrunu, Startuj
0
0
POLECEŃ
61
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Choć sklep ShoesDay.pl wystartował pod koniec listopada ubiegłego roku, już w pierwszych dniach przyjął pierwsze zamówienia. O pomyśle na internetowy sklep z butami w rozmowie z portalem Bizrun.pl opowiada menedżerka sklepu, Paulina Kukwa.

Marcin Pietraszek: Skąd pomysł na otwarcie właśnie sklepu z butami?

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Paulina Kukwa: To prężnie rozwijający się biznes. Z badań wynika, że Polacy coraz częściej kupują w sieci a szczególnie duże sprzedaże odnotowywane są właśnie w branży odzieżowej.

ShoesDay nie działa jednak jak „zwykły” sklep. Asortyment składa się z produktów wystawionych w promocjach trwających do 14 dni. Czy fakt, że trzeba się pospieszyć, aby skorzystać z oferty, rzeczywiście mobilizuje klientki do zakupów?

Zdecydowanie tak. Świadomość, że okazja może się już nie powtórzyć powoduje, iż decyzję należy podjąć szybko, niekoniecznie przemyślaną. Działania te są podejmowane pod wpływem impulsu i ogromnych emocji. To zdecydowanie mobilizuje.

Inna ważna informacja, to dane na temat liczby sprzedanych par każdego produktu oraz liczby tych, które jeszcze są dostępne. Co bardziej skłania do zakupu – to, że w sprzedaży jest już niewiele butów z wybranej kolekcji, czy świadomość, że wiele innych klientek już zdecydowało się na taki sam zakup?

Myślę, że zarówno jedno jak i drugie. Jednak szalę chyba przeważa fakt, że na stanie są ostatnie, pojedyncze pary z danego rozmiaru. To wywołuję świadomość, że możemy stracić niepowtarzalną okazję nabycia butów w super cenie, a co za tym idzie śmielej dokonujemy zakupu, argumentując go sobie w różny sposób.

W jaki sposób pozyskiwane są oferty?

Współpracujemy zarówno z hurtownikami jak i już istniejącymi sklepami prowadzącymi sprzedaż detaliczną. W większości są to najnowsze kolekcje butów, zgodne z aktualnie obowiązującymi trendami mody. W sporadycznych wypadkach wchodzimy we współpracę dropshippingową i bierzemy buty z ostatnich kolekcji – jednak przy wszystkich decyzjach jest obecna stylistka, która czuwa nad tym, aby buty w ofercie sklepu były atrakcyjne i modne.

Nie możemy sobie pozwolić na wprowadzanie przestarzałych i niemodnych już butów, ponieważ ShoesDay.pl to nie outlet. Ideą sklepu jest wprowadzanie do oferty codziennie nowych modeli butów z dużymi rabatami. Podążając za trendami w świecie mody, proponujemy klientkom tylko najnowsze kolekcje w połączeniu z bardzo atrakcyjną ceną.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: e-sklepinspiracjamodarozmowa
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Allegro + ryczałt = prosty biznes

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Przywództwo jak sztuki walki

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Co zrobić, gdy bateria w laptopie krótko trzyma?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Uniwersytet kontra Politechnika, czyli trudne decyzje studentów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In