• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Znajdź niszę i nie konkuruj ceną

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 29 marca, 2023
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Znajdź niszę i nie konkuruj ceną

przez Redakcja Bizrun.pl
13 czerwca 2012
w dziale: Rozmowa Bizrunu, Startuj
0
0
POLECEŃ
61
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Marek Łodyga swoją pasję przekuł w biznes. Dziś, będąc rozpoznawalnym i cenionym w lokalnej społeczności fotografem, z powodzeniem rozszerza zakres swoich usług, tworzy nową stronę internetową NaszeŚlubne.pl, otwiera studio, a czytelnikom Bizrunu wyjaśnia, że sukces można odnieść także wtedy, gdy działa się na stosunkowo małą skalę.

Marcin Pietraszek: Jak to się stało, że matematyk z wykształcenia stał się zawodowym fotografem?

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Marek Łodyga: Fotografia pierwotnie była spełnieniem moich artystycznych potrzeb. Choć towarzyszyła mi odkąd pamiętam, to prawdziwa fascynacja narodziła się w liceum. Dopiero na studiach przekonałem się, że fotografia może być również moim sposobem na życie. Ponieważ nie znalazłem żadnej szkoły, która w sensowny sposób uczyłaby zawodu fotografa, postanowiłem ukończyć rozpoczęte studia i z perspektywy czasu nie żałuję tej decyzji. Przynajmniej gdy powiem, że jestem magistrem matematyki finansowej, mogę tym robić wrażenie na poznawanych ludziach.

Z jak dużym wyprzedzeniem trzeba zamawiać u Ciebie sesje ślubne?

Reportaż, żeby mieć pewność terminu, trzeba rezerwować co najmniej rok wcześniej. Dużo łatwiej umówić się na sesję plenerową.

Klientów ani pracy Ci nie brakuje, może więc zatrudnisz kogoś do pomocy?

Fotografię firmuję swoim nazwiskiem. O ile mogę myśleć o pomocniku, o tyle nie zatrudnię samodzielnego fotografa, bo będzie on fotografował inaczej niż robię to ja. W tej dziedzinie staram się być po prostu coraz lepszy. Postanowiłem za to rozszerzyć zakres usług w tematyce ślubnej, od jakiegoś czasu mam w ofercie również zaproszenia ślubne oraz różne towarzyszące ślubom i weselom dodatki. Wkrótce też będę oferował gadżety na wieczory panieńskie i kawalerskie.

To ciekawe, że Twoja oferta spotyka się z tak dużym zainteresowaniem, bo przecież ceny Twoich usług nie należą do najtańszych. W jaki sposób zdobywasz klientów?

Moi klienci w dużej mierze pochodzą z polecenia. Jeśli para jest zadowolona, poleca mnie dalej. Bardzo miło jest mi słyszeć, że w Mińsku Mazowieckim, gdzie działam, jestem rozpoznawany jako fotograf. Pomogła mi w tym też współpraca z tygodnikiem Lokalna, dzięki której wiele osób postrzega mnie jako reportera. Bardzo mi to pomaga.

Czy internet jest ważny dla osoby, która świadczy dość tradycyjne, niewirtualne usługi?

Internet jest pomocny w sprzedaży chyba każdej usługi. Szczególnie teraz, gdy ludzie trochę mniej ze sobą rozmawiają, pary szukają informacji z branży ślubnej przez internet. Często właśnie przez e-mail mam pierwszy kontakt z klientem. Bywa, że klienci rozysłają to samo zapytanie do kilku lub kilkunastu wybranych przez siebie fotografów. Dopiero później następuje spotkanie na żywo. Internet jest jednak zagrożeniem dla przedsiębiorców zabetonowanych w latach 90-tych. Wielu z nich boi się internetu, bo pozwala on porównywać usługi i ceny. To korzyść dla klienta, ale jeśli chcemy utrzymać cenę i nadal mieć klientów – musimy konkurować czymś innym – jakością, szybkością lub dostępnością.

Na następnej stronie: Co Marek Łodyga radzi osobom zakładającym firmę?

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: fotografiainspiracjarozmowa
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Allegro + ryczałt = prosty biznes

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Przywództwo jak sztuki walki

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Co zrobić, gdy bateria w laptopie krótko trzyma?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Uniwersytet kontra Politechnika, czyli trudne decyzje studentów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In