• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Twoja pierwsza strona firmowa

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 25 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Twoja pierwsza strona firmowa

przez Redakcja Bizrun.pl
5 października 2012
w dziale: Startuj, Zanim zaczniesz
0
0
POLECEŃ
163
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Konkrety zamiast lania wody

Unikaj ogólnych i nic nie mówiących sformułowań w stylu „jesteśmy liderem w produkcji okładzin”. Skup się na konkretach. Jeśli możesz, użyj liczb (choć z tym akurat nie przesadzaj). Opis działalności sformułuj w taki sposób, jakbyś opisywał to co robisz w liście do znajomego. Wytłumacz mu czym się zajmujesz i dlaczego to robisz, a także jakie masz w tym zakresie kompetencje, umiejętności, w czym uważasz siebie za najlepszego specjalistę i dlaczego. Niech marketing nie pociąga Cię zbyt mocno. Od pięknych słów ważniejsza jest prawda. Nie koloryzuj.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Wykorzystaj rekomendacje

Jeśli miałeś już klientów, którzy byli zadowoleni z Twoich usług, poproś ich o napisanie rekomendacji. Jeśli zostaną one napisane w sposób brzmiący szczerze i wiarygodnie, najlepiej z pełnymi podpisami zadowolonych klientów, staną się dla Ciebie bardzo dobrą reklamą. Jeśli zdobyłeś nagrody w dziedzinie związanej z działalnością Twojej firmy, napisz o nich. Jeśli jednak tych nagród było dużo, wymień tylko te najcenniejsze.

Nie masz osiągnięć? Pisz o tym, co zamierzasz

Jeśli zakładasz firmę, jest zupełnie naturalne, że możesz jeszcze nie mieć zadowolonych klientów ani nagród. Nie przejmuj się i nie zmyślaj, że jest inaczej. Zamiast tego napisz o tym, co i dlaczego chcesz robić. Napisz o doświadczeniach, które doprowadziły Cię do założenia firmy, napisz o tym, w jaki sposób chcesz zadowalać klientów. Przedstaw swoją wizję, podziel się nią. Jeśli będzie szczera i autentyczna, przekonasz do swojej nowej firmy niejednego klienta.

Skup się na tym, czego chcą klienci

Tworząc treści na stronę internetową, a potem całą stronę, cały czas miej na uwadze zainteresowanie klientów. Przedstaw takie informacje, które będą dla nich najbardziej potrzebne. Nie zanudzaj. Zadbaj także o to, by cała strona działała intuicyjnie, a więc była łatwa w obsłudze. Nie umieszczaj przycisków menu w nietypowych miejscach, najlepiej zrezygnuj też z animowanego intro (internauci przeważnie ich unikają, podobnie zresztą jak wyszukiwarka Google, która niechętnie dodaje takie strony do swojej listy wyników).

Trzymając się tych prostych zasad, stworzysz stronę użyteczną z punktu widzenia Twoich potencjalnych klientów. To coś, czego być może nie mają jeszcze Twoi konkurenci. W odpowiedni sposób dbając o swoją obecność w internecie, możesz tanim kosztem zapewnić sobie konkurencyjną przewagę.

Chciałbyś coś dodać? Dodaj komentarz!

Marcin Pietraszek

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: internetstrona www
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In