• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Klienci chcą lepszych mechaników

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Klienci chcą lepszych mechaników

przez Redakcja Bizrun.pl
8 maja 2012
w dziale: Rynek, Wiadomości
0
0
POLECEŃ
317
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Co najbardziej irytuje polskich kierowców podczas wizyty w serwisie motoryzacyjnym? Okazuje się, że nie cena czy czas naprawy, ale brak rzetelnej informacji o tym, co zostanie naprawione.

Tak zagłosowało najwięcej uczestników ankiety przeprowadzonej przez Premium Serwis – nową  na polskim rynku motoryzacyjnym usługę, która chce konkurować z autoryzowanymi serwisami (ASO) ceną i jakością.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Gwarancja na samochód: wszystko, co musisz o niej wiedzieć

Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

Liczy się informacja

Po czym poznać dobry serwis motoryzacyjny? Po kolorowym budynku? Dobrze ubranych mechanikach? A może po „wypasionej”, czyli wysokiej cenie usług?

– Moim zdaniem po obsłudze trudnej reklamacji. Dopiero wtedy okazuje się, jak serwis naprawdę podchodzi do klienta – odpowiada Tomasz Pełczyński, specjalista Premium Serwis, pierwszej w Polsce sieci napraw samochodowych typu door-to-door, czyli niewymagającej od klienta, który chce naprawić swój samochód, nawet wychodzenia z domu.

Tomasz Pełczyński dodaje, że Premium Serwis będzie walczyć co najmniej z kilkoma mitami, które pokutują na polskim rynku motoryzacyjnym, m.in.: że bardzo trudno jest znaleźć warsztat, który naprawi nam nietypową usterkę, że tylko stacje ASO są w stanie zapewnić naprawę dobrej jakości, że tylko markowe (obrandowane przez producentów samochodów) części zamienne zapewniają bezawaryjne użytkowanie. W rzeczywistości części dobrych producentów, które spełniają normę unijną GVO, zapewniają taką samą jakość, a czasem wręcz identyczną, gdyż od tzw. „oryginałów” różni je jedynie umieszczone na nich w trakcie produkcji logo.

Dobry serwis to również taki, w którym możemy dowiedzieć się za co właściwie płacimy. Okazuje się, że polskim kierowcom bardzo brakuje takiej rzetelnej informacji od mechaników. W ankiecie przeprowadzonej przez Premium Serwis, na pytanie „Jaki jest Twoim zdaniem największy mankament polskich serwisów motoryzacyjnych?” aż 37 proc. osób wybrało odpowiedź „rzetelne przekazywanie informacji o naprawie”. Dopiero potem respondenci wybierali odpowiedź „cena napraw” – 24 proc., „kultura obsługi” – 18 proc., „czas napraw” – 12 proc. i wreszcie „czas oczekiwania na naprawę” – 9 proc. respondentów.

– Te wyniki pokazują, że polscy kierowcy nie mają stuprocentowego zaufania do serwisów motoryzacyjnych, które nie informują ich, co dokładnie składa się na końcową cenę naprawy. Dlatego przekazywanie informacji było jednym z ważnych celów, jaki postawiliśmy sobie podczas tworzenia naszej usługi – mówi Tomasz Pełczyński.

Luka w obsłudze

Adam Kapek, prezes spółki Moto Flota, z której wyrósł Premium Serwis, opowiada, że pomysł na nową usługę jest odpowiedzią na konkretne zapotrzebowanie rynkowe.

– Pewnego dnia zjawił się u mnie mój znajomy z motoryzacyjnym dylematem. Zepsuł mu się samochód, a stacja ASO, w której go serwisował, wyceniła naprawę na 4,5 tys. zł. Nie mógł uwierzyć, że tej naprawy nie da się zrobić taniej, więc postanowił udać się z tym pytaniem do mnie – opowiada Kapek.

Chociaż Moto Flota zajmowała się wtedy wyłącznie serwisowaniem aut flotowych, prezes postanowił sprawdzić, jak naprawę wyceniłyby serwisy, z którymi współpracują. Chodziło o wymianę kilku części począwszy od sprężarki tłokowej, a skończywszy na skraplaczu w klimatyzacji.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: badaniainspiracjaMotoryzacjarynek
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In