Wydawca miesięcznika Retail Trends Polska uruchamia nową wersję serwisu Retail360.pl
18 września ruszyła odświeżona wersja serwisu Retail360.pl należącego do grupy mediowej ECP Media.
Portal adresowany jest do profesjonalistów sektora retail, w tym najemców centrów handlowych, drogerii, aptek, sklepów specjalistycznych, sieci super – i hipermarketów, dyskontów, delikatesów, właścicieli i zarządców centrów handlowych, firm działających w obszarze e-commerce, a także szerokiego grona dostawców sprzętu, technologii i usług dla sektora retail.
Nowa wersja serwisu znacząco różni się od poprzedniej. Zakresem tematycznym serwis wciąż obejmuje 7 podstawowych zagadnień: technologie, wyposażenie, bezpieczeństwo, usługi, marketing, ecommerce, rynek.
Zmianie uległ sposób prezentacji newsów. Jest on bardziej czytelny i przejrzysty, wiadomości publikowane są w środkowej części serwisu i każda z nich przypisana jest do konkretnej kategorii, co ułatwia poruszanie się i wyszukiwanie interesujących wiadomości.
Treściami z łatwością można dzielić się na Facebooku, Twitterze, Google+, czy Pinterest oraz komentować je z pozycji konta na Facebook’u, lub zalogowanego użytkownika. Wsród nowych elementów są też m. in. baza dostawców dla sektora retail, kalendarium kluczowych wydarzeń, czy dostęp do specjalistycznych raportów branżowych.