• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

7 grzechów głównych zarządzania

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 13 maja, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

7 grzechów głównych zarządzania

przez Redakcja Bizrun.pl
13 listopada 2013
w dziale: Przywództwo, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
632
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

Nie ważne, czy zaczynasz swoją działalność i masz pod sobą jednego pracownika, czy jesteś jednym z kilku managerów w firmie, która zatrudnia ponad 200 pracowników. Warto uważać na to co się mówi i doskonalić swój sposób zarządzania od samego początku.

Najgorsze błędy, to właśnie te, które wynikają ze stylu Twojego zarządzania, czyli takie, których nie zauważasz a wśród  pracowników, lub klientów mogą spowodować wymierne straty dla Twojego przedsiębiorstwa.

W USA źli szefowie kosztują gospodarkę 36 bilionów dolarów rocznie. Nie mówiąc już o stratach moralnych pracowników – aż 65% wolałoby zmiany szefa niż dostać podwyżki. Dlatego niżej przedstawiamy 7 grzechów popełnianych przez managerów najczęściej. Sprawdź, czy któryś z nich nie jest przeszkodą w prowadzeniu Twojej działalności:

1. Brak komunikacji

Ciężko oczekiwać, że pracownicy lub klienci będą domyślać się co masz na myśli. Informacja to podstawa. Zastanów się, czy przekazujesz zawsze kompletne dokładne i rzeczowe instrukcje oraz polecenia. Dzięki temu pracownicy zrobią dokładnie to, o co poprosisz, a klienci będą należycie poinformowani.

2. Nie idź na skróty

Pamiętaj, że pójście na łatwiznę, to nie zawsze dobre rozwiązanie. Owszem, może rozwiąże Twój problem na jakiś czas, ale zazwyczaj nie wróży nic trwałego. Przeanalizuj problem, zatrzymaj się przy nim na chwilę i obmyśl strategię. Zastanów się nie tylko nad tym, jak go rozwiązać, ale także, co zrobić, żeby się nie powtórzył.

3. Deleguj obowiązki

Częstym błędem popełnianym przez zarządzających, jest to, że nie delegują swoich obowiązków. Wykonywanie wszystkiego samemu nie tylko buduje brak zaufania do pracowników, ale także nie wykorzystuje ich talentu i potencjału.

Uważaj tylko, aby nie oddawać tych zadań, które są dla Ciebie najmniej przyjemne. Przy przekazywaniu pracy, zadbaj o jej wyważenie, zbytnie obciążenie pracownika, może przynieść odwrotny efekt!

4. Wyznaczaj cele

Jeśli już oddelegowałeś część obowiązków, czas wyznaczyć cele. Możesz zacząć od siebie. Wyznacz pierwsze cele, a potem zrób to samo dla swoich podwładnych i postaraj się, żeby były SMART:

  • Simple – jednoznacznie sformułowane, zrozumiałe.
  • Measurable – czyli tak sformułowane, aby można było sprawdzić ich wykonanie.
  • Achievable – cel musi być realistyczny, taki który faktycznie da się osiągnąć.
  • Relevant – pamiętaj, aby cel był spójny i był ważny dla osoby, która go wykona.
  • Timely defined – aby miał swój początek i koniec.

5. Opór przed zmianą

To chyba cecha każdego pracownika. Dobry szef powinien nie tylko przełamać siebie do podjęcia kroków w kierunku innowacji, ale także przekonać i zmotywować do tego swoich pracowników. Pamiętaj, że niechęć do reform nie tylko spowolni Twój biznes, ale także daje przewagę konkurencji!

6. Nie dostrzeganie osiągnięć pracowników

Coś takiego nie musi dużo kosztować. Może być to kilka uderzeń w klawiaturę lub parę kroków do przejścia w biurze. Prostym „dziękuję”, możesz poprawić komuś dzień i zmotywować go do dalszej pracy.

7.  Why so serious? 🙂

Dobra atmosfera i humor, to Twoi sprzymierzeńcy. Wygrasz, jeśli Twoje biuro będzie miejscem, do którego pracownicy chętnie przychodzą.

Tagi: marketingpsychologiazarządzanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • ZUS Inspektorat w Zawierciu

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Znaleźliśmy przyjaciół wśród klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In