• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Referencje, opinie i inne… przykrości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Referencje, opinie i inne… przykrości

przez Redakcja Bizrun.pl
30 sierpnia 2012
w dziale: Relacje z kontrahentami, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
284
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Coraz więcej firm chwali się tym, dla jakich klientów zdarzało im się pracować. W swoich materiałach promocyjnych (choćby na stronach www) zamieszczają także referencje uzyskane od klientów lub kontrahentów.

Nic nie świadczy lepiej o wiarygodności danego przedsiębiorstwa niż pozytywne opinie osób, z którymi współpracuje. Usatysfakcjonowani klienci, kontrahenci, a także zadowoleni pracownicy to najlepsza wizytówka firmy.

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

A jednak, wielu przedsiębiorców nadal unika takiej formy promocji. Gdyby klient sam przysłał pochwalny list, firma pewnie by go wykorzystała, ale żeby tak samemu „napraszać się” o opinię? Niektórym może wydawać się to nieprzywoite, niestosowne, choć w gruncie rzeczy chodzić może o coś jeszcze innego – o zwykły lęk, że klient poproszony o opinię, nie pochwali, a zgani, psując w ten sposób całkiem niezłą współpracę.

WAŻNE! Jeśli chcesz wykorzystać siłę opinii na swoją korzyść, musisz zmienić sposób myślenia. Zamiast zastanawiać się, jak wydobyć od poszczególnych grup lub osób pozytywne referencje, zacznij myśleć o tym, jak poznać ich prawdziwe opinie, by następnie wprowadzić odpowiednie zmiany.

Jeśli interesują Cię tylko pochwały, tracisz z oczu rzeczywiste potrzeby klientów, kontrahentów czy pracowników. Szukasz wtedy sposobu na uzyskanie laurki, niezależnie od tego, czy będzie ona odzwierciedlała rzeczywisty poziom satysfakcji. To właśnie czyni prośby o referencje lub opinie kłopotliwymi i stresującymi.

Dlatego nie zakładaj, że opinie, które uzyskasz od razu będziesz publikował na swojej stronie internetowej lub w folderach.

Najpierw wykonaj trzy kroki:
1) Dowiedz się, z czego Twoi partnerzy biznesowi są zadowoleni i co według nich wymaga poprawy.
2) Następnie zadbaj o wdrożenie procesu naprawczego.
3) Gdy już to zrobisz, ponownie poproś o opinie.

Rób tak dotąd, aż otrzymane oceny będą dla Ciebie satysfakcjonujące.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: ankietyopiniereferencjerelacje
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In