• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Bądź wizjonerem

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

21 °c
Columbus
środa, 2 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Bądź wizjonerem

przez Redakcja Bizrun.pl
4 stycznia 2012
w dziale: Planowanie i zarządzanie, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
26
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Wyobraź sobie swoją firmę jako lidera w branży. Z tej przyszłej perspektywy spójrz wstecz: jaką drogę musiała przejść Twoja firma, by w określonym przedziale czasu zająć tak mocną pozycję?

Zamień wizję na kroki

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

To, co najtrudniejsze, to zamiana ogólnych wyobrażeń na konkretne kroki. Ale nie ma innego wyjścia!

Aby zrealizować swoją wizję, musisz zejść na ziemię i rozpisać ją na konkretne punkty. Najpierw wypisz wszystko, co trzeba zrobić, by wizja się spełniła. Potem uporządkuj tę listę w kolejności, w jakiej poszczególne punkty powinny być realizowane.

Zarażaj wizją

Jeśli masz pracowników, oni także powinni wiedzieć, do czego dąży firma. Nie bój się zapoznać ich ze swoją wizją. Spróbuj ich do niej przekonać.

Gdy to się uda, cały zespół będzie lepiej zmotywowany, bo będzie miał przed sobą jasny cel. Potem wspólnie dopracowujcie kolejne kroki, a gdy okażą się zbyt trudne, dzielcie je na mniejsze etapy.

Bądź elastyczny

Bycie konsekwentnym nie powinno oznaczać podążania przed siebie z klapkami na oczach. Pewne punkty trzeba będzie zamienić miejscami, niektóre będzie trzeba zmodyfikować, a gdy pojawią się trudności, niektóre z założonych celów będzie trzeba osiągnąć innymi metodami. Liczy się jednak efekt końcowy, a więc to, by na samym końcu osiągnąć cel założony na początku.

Wszystko, co ma nastąpić pomiędzy rozpoczęciem drogi, a dojściem do celu, jest kwestią do negocjacji. W końcu, jeśli postanawiasz, że na wakacje wyjedziesz nad morze, ostatecznie nie ma znaczenia, że z powodu korków i remontów musiałeś pojechać inną trasą. Liczy się tylko wizja zamieniona w cel.

Gdy postanawiasz dojechać nad morze, docierasz tam. Gdy postanawiasz być liderem rynku, stajesz się nim.

MP

Fot. Getty Images

Strona 2 z 2
Poprzedni12
Tagi: planowaniestrategiawizjazarządzanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In