• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak przekształcać firmę bez oporu?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak przekształcać firmę bez oporu?

przez Redakcja Bizrun.pl
10 stycznia 2012
w dziale: Planowanie i zarządzanie, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
74
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Ludzie nie lubią zmian. Podejrzliwie traktują nawet zmiany na lepsze. Dlatego jeśli chcesz przemodelować coś w firmie, dobrze się do tego przygotuj.

Zmiana może być zagrożeniem lub wyzwaniem. Ludzie mają jednak tendencję do reagowania niechęcią i oporem, gdy porządek, do którego zdążyli się przyzwyczaić, zostaje zaburzony. Nie wiedzą przecież jak poradzą sobie w nowej sytuacji i czy ich codzienne życie nie stanie się nagle trudniejsze.

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

Szukaj akceptacji

Aby pracownicy rozpoznali w zmianie szansę na interesujące wyzwanie, trzeba udzielić im odpowiednich informacji, rozpalić w nich nadzieję, pokazać korzyści, jakie dzięki pewnym przeobrażeniom mogą osiągać i osobiście odczuwać. To zaś wymaga indywidualnego podejścia do każdego pracownika lub – w przypadku dużych organizacji – przynajmniej do każdej grupy pracowników.

Dla różnych osób różne aspekty zmian będą ważne, dla różnych grup inne argumenty będą miały znaczenie. W inny sposób należy poinformować o planowanej rewolucji magazynierów, w inny zaś handlowców.

Ale nie chodzi tylko o dostosowanie informacji do potrzeb pracowników fizycznych i umysłowych. Inne sprawy mogą być ważne dla handlowców, inne dla pracowników sekretariatu, inne dla osób z działu księgowości.

W małej firmie porozmawiaj indywidualnie z każdym pracownikiem. W większej, zorganizuj spotkanie z każdym działem. Przedstaw swoje pomysły i plany. Wysłuchaj wątpliwości. Zachęć do przedstawiania własnych pomysłów. A potem dopracuj plan tak, by mógł zyskać niewymuszoną, autentyczną akceptację jak najszerszej grupy osób – najlepiej wszystkich pracowników.

WAŻNE! Zaprezentuj zmiany w atrakcyjny sposób. Jeśli możesz, uzupełnij prezentację o slajdy lub film reklamujący korzyści, jakie będzie można osiągnąć dzięki przekształceniom. Możesz także wskazać zagrożenia, jakie wiązać się będą z sytuacją, gdy zmiany nie zostaną wprowadzone.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: planowanieprzekształceniastrategiazarządzaniezarządzanie zmianamizmiany
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In