• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

4 proste zasady, które sprawią, że klienci zaczną Cię słuchać

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

niedziela, 25 maja, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

4 proste zasady, które sprawią, że klienci zaczną Cię słuchać

przez Redakcja Bizrun.pl
28 kwietnia 2014
w dziale: Reklama
0
0
POLECEŃ
577
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Efektywna komunikacja jest kluczem do sukcesu każdej firmy. Jak sprawić, żeby klient chciał wysłuchać tego, co masz mu do powiedzenia? Poznaj 4 główne zasady dzięki, którym Twoi klienci Cię usłyszą.

Im mniej tym lepiej

Powiązane wiadomości

Zwycięstwo marketingu nad teorią gier

4 główne zasady marketingu szeptanego

Reklama on-line wciąż rośnie

Ważne jest, aby każdy komunikat był jasny i skuteczny. Jeśli możesz pominąć słowo, zdanie lub akapit, który nie jest kluczem do zrozumienia całości, zrób to. Na przykład, jeśli sprzedajesz lodówki i starasz się wyjaśnić, dlaczego Twoja lodówka jest lepsza, niż inne na rynku, klient prawdopodobnie nie chce słyszeć o historii związanej z powstaniem firmy.

Język bliski konsumentom

Jeśli pracujesz w branży, gdzie na co dzień korzysta się fachowej terminologii, musisz pamiętać, że klienci nie są zobowiązani do znajomości każdego z pojęć. Unikaj fachowego żargonu, a gdy jest to konieczne zawsze wyjaśniaj znaczenie niezrozumiałych słów.

Wartość dodana

Klienci lubią czuć się wyjątkowo, więc dołączenie czegoś extra zwiększa szansę na zwrócenie ich uwagi. Wartość dodaną może być poradnik dotyczący wykorzystania Twojego produktu, zniżka na kolejne zakupy, albo karta stałego klienta gwarantująca pewne przywileje.

Poczucie humoru

Badania pokazują, że jeżeli coś jest zabawne i przyjemne, znacznie łatwiej zapada w pamięć konsumentom. Warto pokazać markę od wesołej, ludzkiej i przystępnej strony, ponieważ bez względu na to, co robisz, Twój biznes opiera się na relacjach międzyludzkich.

Tagi: konsumentporadyreklamawskazówki
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • ZUS Inspektorat w Zawierciu

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Znaleźliśmy przyjaciół wśród klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In