• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Reklamacje są fajne

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Reklamacje są fajne

przez Redakcja Bizrun.pl
10 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
397
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Jeśli prowadzisz firmę, oferujesz produkty lub usługi, pewnie lubisz słuchać opinii zadowolonych klientów. Ale koniec z tym! Zacznij wreszcie zauważać niezadowolonych!

To jasne, że chcesz, aby Twoja oferta spotkała się z zainteresowaniem klientów. Możesz odczuwać satysfakcję, gdy trafiasz w ich gusta i potrzeby. Kiedy już jednak oswoisz się z pozytywnymi opiniami, spróbuj zdobyć te mniej entuzjastyczne.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Głosy zadowolonych są ważne. Wskazują na to, jakie potrzeby, jakiej grupy docelowej zaspokaja Twoja oferta. Ale czy na pewno do grona zadowolonych należą już wszyscy, których chciałeś pozyskać? Czy nie chciałbyś tej grupy powiększyć?

Co najmniej równie interesujące jak to, dlaczego dane osoby wybrały właśnie Twoje produkty i usługi, mogą być informacje o tym, dlaczego inne osoby zrezygnowały z zakupu lub zdecydowały się na zakup, ale nie są z niego zadowolone.

Szczególnie ostatnia grupa może Ci dostarczyć wielu informacji. Tworzą ją przecież ludzie, którzy zaufali już Twojej ofercie. Wzbudziła już ona ich zainteresowanie, zapowiedziała zaspokojenie jakieś potrzeby, a więc wytworzyła zaangażowanie. Ale po tym zaangażowaniu, nastąpił zawód.

Czy nie chciałbyś wiedzieć, dlaczego? I jak sprawić, by zredukować grupę niezadowolonych, poszerzając przy tym grupę fanów Twoich produktów?

Jeśli klienci siedzą cicho, wcale nie jest dobrze. Spróbuj sprowokować ich do wyrażenia opinii i nie bój się sytuacji, w których będą to opinie negatywne. Możesz być zaskoczony tym, jak wiele konstruktywnych pomysłów mają niezadowoleni klienci. Skorzystaj z ich rad.

Telefoniczne badanie satysfakcji

Gdy klient skorzysta z Twojej usługi lub kupi produkt, a Ty będziesz miał dane kontaktowe klienta, skontaktuj się z nim np. tydzień po zakupie. W krótkiej telefonicznej ankiecie zbadaj jego zadowolenie. Poproś, by wskazał te elementy, z których nie jest zadowolony. Nalegaj także na to, by podzielił się pomysłami, jak udoskonalić zakupiony produkt.

Strona 1 z 3
123Następny
Tagi: ankietybadanie satysfakcjireklamacjesatysfakcjauwagi
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In