• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Skuteczna oferta

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

środa, 29 marca, 2023
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Skuteczna oferta

przez Redakcja Bizrun.pl
10 stycznia 2012
w dziale: Marketing, Sprzedaż i obsługa
0
0
POLECEŃ
53
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Zapytanie ofertowe to najlepszy moment na schwytanie klienta. Okazję tę możesz przekuć w sukces lub zamienić w porażkę. Decydująca będzie Twoja odpowiedź.

Żmudne dzwonienie do potencjalnych klientów, rozsyłanie ofert – to wyczerpujące i w gruncie rzeczy stosunkowo mało skuteczne sposoby pozyskiwania klientów. Trzeba wykonać bardzo dużo pracy, by pojawiły się choćby niewielkie efekty. Jeśli jednak otrzymujesz zapytanie ofertowe, jesteś w połowie drogi do sukcesu.

Powiązane wiadomości

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Poznaj klienta

Jeśli ktoś wysłał do Ciebie e-mail z pytaniem, oznacza to, że znalazł Twoją ofertę, wzbudziła ona jego zainteresowanie, a także, że masz do czynienia z osobą, która potrzebuje właśnie tych produktów lub usług, które oferujesz.

Dla tej osoby nie będziesz jeszcze jednym namolnym telemarketerem, ale profesjonalnym doradcą, który ma do przekazania wartościowe informacje. Skorzystaj z tej możliwości. Nawet, jeśli zapytanie otrzymałeś mailem, zadzwoń do autora zapytania.

Podczas rozmowy postaraj się wybadać potrzeby klienta. Dowiedz się, jaka oferta najlepiej spełniłaby jego oczekiwania. Czego poszukuje? W jakiej cenie? Jakie dodatkowe warunki są dla niego istotne?

Nawiązanie telefonicznego kontaktu z potencjalnym klientem spełni dwie funkcje.

Po pierwsze – poznasz dokładniej jego potrzeby i oczekiwania.
Po drugie – nawiążesz bezpośredni kontakt, co powinno zaowocować wzajemną sympatią.

Później, gdy klient będzie dokonywał wyboru oferty, z pewnością lepiej będzie pamiętał propozycje tych firm, z których przedstawicielami rozmawiał.

Strona 1 z 3
123Następny
Tagi: cennikofertapropozycjasprzedaż
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Allegro + ryczałt = prosty biznes

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Przywództwo jak sztuki walki

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Co zrobić, gdy bateria w laptopie krótko trzyma?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Uniwersytet kontra Politechnika, czyli trudne decyzje studentów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In