• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Jak założyć sklep odzieżowy?

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

sobota, 14 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Jak założyć sklep odzieżowy?

przez Redakcja Bizrun.pl
17 stycznia 2013
w dziale: Pomysły na biznes, Startuj
0
0
POLECEŃ
2.4k
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Na prośbę naszego czytelnika pod lupę wzięliśmy branżę odzieżową. Czy założenie sklepu z ubraniami może się dziś opłacać?

Niegdyś prowadzenie sklepu z ubraniami oznaczało wynajęcie lokalu, wizyty w hurtowniach i przywożenie stamtąd odzieży. Dziś taki biznes najczęściej już się nie sprawdzi. Klienci nie chcą kupować „jakichś spodni”, ale produkty konkretnych marek. Co jednak istotne – nie tylko tych znanych, ale również nowych, związanych z młodymi projektantami.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Po pierwsze: klienci

Każda marka, a szczególnie marka odzieżowa, powinna wywoływać pozytywne emocje swojej konkretnej grupy docelowej. Większość brandów z tej kategorii kieruje swoją ofertę do ludzi młodych, dynamicznych, rozrywkowych, ale są też takie, które stawiają np. na elegancką dojrzałość. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ zanim założysz sklep, musisz ustalić, dla jakich klientów chcesz go stworzyć.

Odpowiedź na pytanie „dla kogo?”, pomoże Ci określić „gdzie?”. Do młodych ludzi najłatwiej będzie trafić w galeriach i ewentualnie pasażach handlowych. Starsi klienci z Twojego miasta mogą mieć inne ulubione miejsca na zakupy – dowiedz się, gdzie lubią kupować, zanim wynajmiesz odpowiedni lokal. Zadbaj o to, by sklep powstał w miejscu, do którego klientom łatwo będzie trafić.

Wiedząc, kim mają być Twoi klienci i jakie są ich upodobania, łatwiej określisz, jaki styl ubierania będą preferowali. Na tej podstawie zdecyduj, jaki towar ma trafić na półki.

Po drugie: franczyza

Nie da się ukryć, że dziś w branży odzieżowej prym wiodą sieci franczyzowe. Dlatego związanie się z którąś z popularnych sieci to największy „pewniak”. Znany brand będzie przyciągał klientów, którzy już zetknęli się z produktami marki, a także tych, którzy jedynie o niej słyszeli.

Na wykończenie sklepu sieciowego o pow. 60 metrów należy przeznaczyć zazwyczaj od ok. 50 do 100 tys. zł netto. Zazwyczaj to franczyzodawca zadba o to, by Twój lokal wyglądał modnie i nowocześnie. Zdarza się, że towar można otrzymać w komis, a więc rozliczenie nastąpi dopiero po tym, gdy klienci kupią go od Ciebie. Dzięki temu zaoszczędzisz na zatowarowaniu. Minusem są oczywiście opłaty względem dawcy franczyzy oraz zależność od jego wymagań.

Po trzecie: zarabianie

Specyfika prowadzenia sklepu wiąże się z koniecznością zatrudnienia obsługi, i to już od początku działalności. Dodatkowe koszty będą generowane także przez konieczność posiadania kasy fiskalnej. Warto pamiętać o zabezpieczeniu antywłamaniowym sklepu oraz o ubezpieczeniu towaru.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: inspiracjamodaodzieżpomysłsklepzakładanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Jak wypełnić druk ZUS ZZA? Instrukcja

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In