• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

BIZRUN W PIGUŁCE: Załóż własny e-sklep

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 1 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

BIZRUN W PIGUŁCE: Załóż własny e-sklep

przez Redakcja Bizrun.pl
16 listopada 2012
w dziale: Pomysły na biznes, Startuj
0
0
POLECEŃ
1.1k
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Najdroższe będzie przygotowanie sklepu „szytego na miarę”, zupełnie od podstaw, specjalnie dla konkretnego klienta. Takie rozwiązanie może okazać się najlepsze, ale pod warunkiem, że dysponujesz budżetem na poziomie od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych.

Wybierając system odpowiedni dla Twojego sklepu, szczególnie powinieneś zwrócić uwagę na możliwości:
– modyfikowania wyglądu strony (w tym rozmieszczenia modułów)
– dołączenia różnych kanałów płatności
– integracji z porównywarkami cenowymi
– integracji z oprogramowaniem magazynowo-księgowym
– dostosowania sklepu do rozdzielczości w różnych przeglądarkach (w tym w urządzeniach mobilnych!).

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Zanim dokonasz ostatecznego wyboru, zapoznaj się z wersjami demo poszczególnych programów.

Jak zadbasz o funkcjonalność?

System to jedno, ale jego pełne wykorzystanie to drugie. Silna konkurencja powoduje, że dziś klienta bardzo trudno przyciągnąć do sklepu, a gdy już się pojawi, bardzo łatwo go stracić. Dlatego zrób, co tylko możesz, aby osoba, która już odnalazła Twój sklep, nie opuściła go zbyt szybko.

Weź pod uwagę:
– estetyczną, ale niekrzykliwą grafikę
– kompletne i wartościowe merytorycznie informacje o produktach
– przystępny język opisów
– aktualizowane w czasie rzeczywistym informacje o dostępności towaru
– wysokiej jakości zdjęcia
– intuicyjną obsługę sklepu po stronie klienta
– zrozumiały podział kategorii (wg grup produktów, a nie wg marek!)
– udostępnienie możliwości robienia szybkich zakupów bez logowania
– łatwo dostępne informacje o kosztach dostawy oraz o procedurach reklamacyjnych
– wyeksponowane dane kontaktowe.

– Numer telefonu do sklepu, adres e-mail, umożliwienie kontaktu w formie czata… Tego typu rozwiązań nigdy nie jest za dużo – przekonuje Marcin Pietraszek. – Klient powinien odnosić wrażenie, że po drugiej stronie znajduje się osoba, która chętnie i szybko udzieli mu potrzebnych informacji. Wysoki poziom obsługi to szansa na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej bez dużych kosztów.

Jak dotrzesz z informacją do klientów?

Sprawa nie kończy się jednak na stworzeniu wygodnego, funkcjonalnego sklepu z doskonałą obsługą i ciekawymi produktami w atrakcyjnych cenach. Trzeba jeszcze coś zrobić, aby klient dowiedział się o jego istnieniu!

– Dziś podstawą w promocji e-sklepów jest reklama w wyszukiwarkach. Aby jednak ta promocja była jak najbardziej efektywna, warto postarać się, by wyświetlała się według wąsko sprecyzowanych słów kluczowych – uważa ekspert Bizrun.pl. – Kliknięcia w hasła „sklep” lub „sklep optyczny” będą bardzo kosztowne w Google AdWords. Ale już fraza „okulary przeciwsłoneczne Chanell” pozwoli trafić bezpośrednio do osób zainteresowanych tym właśnie produktem – dodaje.

Poza płatnymi linkami w Google, warto zadbać także o odpowiednie wypozycjonowanie sklepu, tak, by pokazywał się również na liście bezpłatnych wyników wyszukiwania. Dobrze jest także być aktywnym (najlepiej w formie płatnej i bezpłatnej jednocześnie) na Facebooku.

Skuteczny może być także marketing szeptany. Warto wspomnieć na forach związanych z kategoriami produktów, które sprzedajesz, o tym, że pojawił się nowy sklep z interesującą ofertą. Nie unikaj również mediów. Jeśli będziesz mógł zaistnieć w nich jako znawca branży, którą reprezentujesz, nie rezygnuj z takiej możliwości.

Powyższy tekst można wykorzystywać bezpłatnie na zasadach informacji prasowej pod warunkiem podania źródła.

Fot. Getty Images

Strona 3 z 3
Poprzedni123
Tagi: e-commercee-sklepporadnik
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In