• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Twoja pierwsza strona firmowa

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Twoja pierwsza strona firmowa

przez Redakcja Bizrun.pl
5 października 2012
w dziale: Startuj, Zanim zaczniesz
0
0
POLECEŃ
163
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Właśnie zakładasz firmę. Uważasz za oczywiste, że potrzebujesz strony internetowej. Nie stawiaj jednak na bylejakość. Dokładnie przemyśl, co chcesz na niej umieścić.

Jeśli świadczysz usługi, wystarczy Ci skromna strona z kilkoma podstronami. Bardziej rozbudowany będzie sklep internetowy, ale i tam znajdzie się pewnie zakładka „O nas”. Tak więc każda strona firmowa zawiera (lub powinna zawierać) zestaw informacji, które dociekliwym odwiedzającym (potencjalnym klientom i kontrahentom) udzielą odpowiedzi na pytania:

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

1) Kto świadczy usługi?
2) Co konkretnie robi (jaki jest zakres usług)?
3) Gdzie prowadzi działalność?
4) Kiedy (w jakich dniach i godzinach)?
5) Dlaczego (co stanowi jego cel, misję)?

Twoja strona będzie lepsza, jeśli weźmiesz pod uwagę kilka poniższych wskazówek.

Profesjonalny wygląd

Skończyły się czasy, kiedy wystarczyło mieć „jakąś” stronę internetową. Dziś ważne jest, by była ona funkcjonalna i estetyczna. Jeśli sam nie jesteś w stanie takiej przygotować, zgłoś się do profesjonalistów. Zanim jednak złożysz zamówienie na gotową witrynę, sprawdź, jak wyglądają wcześniejsze prace danego wykonawcy.

Wykorzystaj prawdziwe zdjęcia

Plagą internetu jest stosowanie fotografii zakupionych w bankach zdjęć. O ile ma to uzasadnienie w wypadku portali informacyjnych, o tyle bardzo źle wpływa na wizerunek firmy, która takimi fotografiami prezentuje „działalność własną”.

To prawda, że w sieci możesz kupić piękne, profesjonalne zdjęcia przedstawiające np. uśmiechniętych ludzi. Możesz wstawić je na stronę, na której opisujesz zespół pracowników. Ale co z tego? Kto uwierzy, patrząc na modeli z fotografii, że to Twój zespół?

Czytelnicy Twojej strony szukają na niej prawdziwych informacji, a więc zależy im na autentyczności. Skoro zdjęcia nie są prawdziwe, to może i reszta informacji nie ma nic wspólnego z rzeczywistością? Jeśli chcesz mieć ładne zdjęcia na stronie, zgłoś się do fotografa.

Używaj zrozumiałego języka

Przygotuj takie treści, które będą zrozumiałe dla Twoich potencjalnych klientów. Unikaj fachowego słownictwa lub branżowego żargonu. Używaj słów, które będą powszechnie zrozumiałe dla osób, do których kierujesz swoją ofertę. Gdy będziesz już miał gotowy tekst, skonsultuj go z osobą, którą uważasz za osobę podobną do swego typowego klienta. Weź pod uwagę jej spostrzeżenia.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: internetstrona www
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In