• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Załóż sklep stacjonarny

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Załóż sklep stacjonarny

przez Redakcja Bizrun.pl
9 stycznia 2012
w dziale: Pomysły na biznes, Startuj
0
0
POLECEŃ
815
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Lokal

Gdy Twoim konkurentem jest duży, ładnie urządzony sklep, możesz mieć problem, jeśli swój punkt handlowy zorganizujesz w małej, obskurnej budce. Jeśli do tego w Twoim lokalu zmieści się znacznie mniej towaru niż w podobnym sklepie obok, jak bardzo byś się nie starał, nie będziesz miał równie szerokiego asortymentu. Chyba, że wyspecjalizujesz się w jakimś wąskim segmencie i np. niedaleko sklepu motoryzacyjnego otworzysz punkt sprzedaży tłumików do aut różnych marek lub zajmiesz się sprzedażą części wyłącznie do fiatów.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Postaraj się o lokal, do którego nie będzie trzeba wchodzić po schodach, ani przez podwórko. O ile nie działasz w galerii handlowej, dostęp do sklepu powinien być możliwy bezpośrednio z chodnika przy ulicy.

Grupa docelowa

Pomyśl, kto ma być klientem Twojego sklepu. Czy to sklep z artykułami gospodarstwa domowego dla pań domu, w którym kosmetyki mogą stanowić uzupełnienie oferty, czy raczej drogeria dla dbających o siebie kobiet, w której dodatkowo znajduje się oferta dla domu? W zależności od tego kogo chcesz przyciągnąć, inaczej należy dobrać asortyment, warto też odpowiednio zaaranżować przestrzeń.

Twój punkt handlowy może wyglądać swojsko, przyciągając niezamożnych klientów lub elegancko, wzbudzając zainteresowanie osób z grubszymi portfelami; kolorowy design może być zachęcający dla nastolatków, ale odstraszać ludzi starszych itd.

Ceny

Warto dbać o atrakcyjne ceny, ale… bez przesady! Organizując sklep stacjonarny możesz pozwolić sobie na ceny odrobinę wyższe niż w sklepach internetowych. Przychodząc do Ciebie, klient zyskuje czas, nie musi też ponosić kosztów przesyłki. Ty natomiast ponosisz wyższe koszty niż gdybyś prowadził sklep internetowy. Niestety, ale musi się to przekładać na ceny.

Strona 2 z 3
Poprzedni123Następny
Tagi: handelinspiracjeplanowanierozpoczynaniesklepzakładanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In