• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Bądź wizjonerem

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 1 lipca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Bądź wizjonerem

przez Redakcja Bizrun.pl
4 stycznia 2012
w dziale: Planowanie i zarządzanie, Zarządzanie
0
0
POLECEŃ
26
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Bez względu na to czy zajmujesz się małym, czy dużym biznesem, mając wizję tego, co chcesz osiągnąć, łatwiej i szybciej osiągniesz cel.

Bądź uważnym obserwatorem, wyznaczaj cele i konsekwentnie idź do przodu. Nawet, jeśli najważniejsza jest wytrwałość, ona sama zda się na nic, jeśli nie określisz celu, do którego ma Cię doprowadzić.

Powiązane wiadomości

Zmiany w umowach-zleceniach

Zmiany w umowach-zleceniach

Zarządzanie pracownikami w terenie

Efektywna praca zespołowa

Ustal, co chcesz osiągnąć

Zanim wyjedziesz na wakacje, wcześniej ustalasz konkretny cel podróży. Podobnie powinieneś zrobić w kwestii firmy. Ustal, jaki cel chcesz osiągnąć, kim chcesz być, do czego dążysz.

Czy chcesz, aby Twoja firma miała największy udział w swojej branży na terenie województwa lubelskiego? Czy może Twoim celem jest pozyskanie 50 klientów miesięcznie? A może chcesz znaleźć się wśród 10 najszybciej rozwijających się firm sektora IT w kraju?

Ustal konkretną wartość, po której poznasz, że osiągnąłeś założony cel. Tak, byś kiedy to już się stanie, mógł to stwierdzić bez żadnych wątpliwości.

Określ, ile czasu potrzebujesz

Czas nie zawsze jest najważniejszy. Być może dojście do celu zajmie Ci więcej niż planujesz i nie musi to oznaczać problemów. Ale żebyś mógł potem określić, czy się spóźniasz, czy może jesteś u celu przed czasem, powinieneś ustalić harmonogram.

Bądź dobrym obserwatorem

Twoja wizja nie powinna powstawać w całkowitym oderwaniu od rzeczywistości. Obserwuj klientów – jakie są ich wybory, jak ich preferencje zmieniają się w czasie. Obserwuj konkurentów. Śledź rynkowe trendy.

Stwórz wizję

Mając wiedzę o przeszłości i teraźniejszości, próbuj przewidywać przyszłość. W jakim kierunku zmierza Twoja branża? Jak Twoje usługi bądź produkty powinny funkcjonować w przyszłości? Wyobraź sobie swoją firmę za 5 lat, potem za 10.

Strona 1 z 2
12Następny
Tagi: planowaniestrategiawizjazarządzanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Banki chętniej sprawdzają klientów

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In