• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

BIZRUN W PIGUŁCE: Załóż własny e-sklep

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

poniedziałek, 23 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

BIZRUN W PIGUŁCE: Załóż własny e-sklep

przez Redakcja Bizrun.pl
16 listopada 2012
w dziale: Pomysły na biznes, Startuj
0
0
POLECEŃ
1.1k
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Choć kryzys w Europie odczuwany jest już od kilku lat, jak dotychczas nie dotyka on branży e-commerce. Wręcz przeciwnie! Wygląda na to, że klienci rezygnują z odwiedzania tradycyjnych sklepów na rzecz tańszych e-zakupów.

Jak wskazuje raport Forrester Research „European Online Retail Forecast: 2011 to 2016”, sprzedaż w sklepach internetowych na 17 głównych rynkach europejskich wzrośnie z 96,706 miliardów w 2011 r. do 171,957 miliardów euro w 2016 r. Roczny wzrost sprzedaży ma wynieść 12,2 proc. Według tego samego źródła, w samym 2012 r. wzrost rynku w Polsce powinien osiągnąć poziom 24 proc., co świadczy o jego wyjątkowej w skali europejskiej dynamice.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Według badań PBI wirtualne zakupy robi już ponad 6 milionów Polaków. W 2011 pieniądze w internecie zostawiło 69 proc. internautów, a e-handel wzrósł o 30 procent.

Dane te sugerują, że w Polsce wciąż jest miejsce na nowe sklepy internetowe, a na e-biznesie można dużo zarobić. Dziś jednak nie wystarczy już założyć jakikolwiek sklep i czekać na zyski. W Polsce mamy ponad 11 tys. wirtualnych punktów handlowych, a ich klienci stają się coraz bardziej wymagający, narzucając tym samym coraz wyższe standardy obsługi. Dlatego portal Bizrun.pl postanowił podpowiedzieć, co zrobić, by własny e-sklep miał szanse na sukces.

Co chcesz sprzedawać?

Zanim założysz sklep internetowy, musisz zdecydować o tym, co będziesz sprzedawał. Wybór nie powinien być przypadkowy. Najlepiej, jeśli wynika on z zainteresowań właściciela sklepu, analizy rynku oraz dostępu do towaru z danej kategorii.

– Zainteresowania właściciela sklepu są bardzo ważne, bo przecież nie rozpoczyna on biznesu z myślą o roku lub dwóch latach działalności, ale o znacznie dłuższej perspektywie – podkreśla Marcin Pietraszek, ekspert portalu Bizrun.pl, autor książki „Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce”. – Jeśli nie będziesz lubił tego, co robisz, nie zechcesz pewnie także pogłębiać swojej wiedzy w danym obszarze, a przez to trudno Ci będzie konkurować z pasjonatami, którzy w swoje biznesy włożą nie tylko pieniądze, ale i osobiste zaangażowanie – dodaje.

Dlatego po pierwsze – wybierz taką branżę, którą znasz, lubisz i co do której przypuszczasz, że nie znudzi Ci się nawet wtedy, gdybyś miał się nią zajmować do końca życia.

Po drugie – sprawdź, czy w danej kategorii produktowej nie panuje zbyt duża konkurencja. Dobrze zrobisz, jeśli znajdziesz dla siebie niszę. Możesz to osiągnąć nie tylko sprzedając unikalne produkty, ale również w oryginalny sposób komponując ofertę. Np. tradycyjnie mapy kupujemy w księgarniach, okulary przeciwsłoneczne w sklepach z odzieżą, a plecaki w sklepach z torbami. Możesz jednak stworzyć sklep dla podróżnika, w którym będzie można kupić od razu wszystkie rzeczy przydatne podczas każdego wyjazdu.

Po trzecie – potrzebni ci są dostawcy. Ponieważ w sieci kwestia ceny jest istotniejsza niż w sklepach tradycyjnych, powinieneś od razu rozeznać się, w jaki sposób mógłbyś pozyskiwać towar od dystrybutorów lub producentów oraz jakie rabaty będą mogli Ci zaproponować. Chodzi o sprawdzenie, czy po zakupie towaru i dodaniu marży, Twoja oferta będzie co najmniej równie atrakcyjna jak w innych sklepach oferujących te same produkty.

Strona 1 z 3
123Następny
Tagi: e-commercee-sklepporadnik
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Biały i czarny wywiad gospodarczy – czym się różnią?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In