• Najnowsze
  • Trending
  • Wszytskie
  • Startuj
  • Marketing
  • Rozwój
  • Kariera

Załóż sklep stacjonarny

Jak prowadzić biznes z branży beauty & health w dobie digital?

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Najnowsze smartfony i ich funkcje

Film w emocjonalnej pigułce? – Zobacz technologię, która zabłysła na Cannes Lions 2016

5 sposobów na udany poranek

5 sposobów na udany poranek

3 kroki podnoszące sprzedaż online

3 kroki podnoszące sprzedaż online

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Komunikacja w social media – sposób na generowanie ruchu w serwisach?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Gdzie szukać oszczędności, prowadząc firmę?

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Porady ubezpieczeniowe dla seniorów

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

Ponad 40% wzrost wartości Energi na GPW

wtorek, 24 czerwca, 2025
  • Login
BIZRUN.pl
No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
DODAJ NEWS
BIZRUN.pl
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS
No Result
View All Result
BIZRUN.pl
No Result
View All Result

Załóż sklep stacjonarny

przez Redakcja Bizrun.pl
9 stycznia 2012
w dziale: Pomysły na biznes, Startuj
0
0
POLECEŃ
815
WIZYT
Poleć FacebookuPoleć na LinkedinieWyślij

Choć sklepy internetowe wyrastają jak grzyby po deszczu, Polacy i tak większość zakupów  robią w sklepach stacjonarnych. Tradycyjny sklep to wciąż dobry pomysł na biznes, ale do jego realizacji trzeba się dobrze przygotować.

Chcesz założyć własny sklep? Twój sukces będzie zależał od kilku elementów.

Powiązane wiadomości

Linque Solutions – szansa dla polskich start-upów

Google Campus w Warszawie

Jak zbudować unikalną markę?

Branża

Każda branża ma swoją specyfikę. Trochę inaczej działają sklepy budowlane, inaczej funkcjonują te kosmetyczna, jeszcze inaczej będzie w wypadku apteki.

Jeśli dopiero przymierzasz się do założenia sklepu, wielu rzeczy jeszcze nie wiesz. Nie utrudniaj sobie życia jeszcze bardziej, wybierając branżę, na której absolutnie się nie znasz, a szczególnie taką, która nawet Cię nie interesuje.

Nie otwieraj sklepu motoryzacyjnego, jeśli nigdy nie interesowałeś się samochodami. Wybierz dziedzinę, którą mógłbyś się zajmować przez najbliższych kilka lat.

Konkurencja

Ile jest podobnych sklepów w mieście lub dzielnicy? Jaki asortyment oferują? Czego w tych sklepach brakuje? Z czego nie są zadowoleni ich klienci? I wreszcie – jakie przychody i jakie zyski mogą generować Twoi konkurenci?

Im dokładniej będziesz potrafił odpowiedzieć na podobne pytania, tym łatwiej będzie Ci podjąć skuteczną walkę o własne miejsce na rynku.

Miejsce

Najlepsze są ciągi handlowe i galerie handlowe. Sklep ma sens tam, gdzie są ludzie. Założenie sklepu w miejscu, w którym nic nie ma, z nadzieją, że dużo zarobisz, bo nie będziesz miał konkurentów, może okazać się złudne. Istnieje ryzyko, że klienci wcale do Ciebie nie przyjdą, bo nie mają zwyczaju robić zakupów w tej okolicy, wybiorą się natomiast od razu tam, gdzie obok siebie jest pięć podobnych sklepów. Gdy nie znajdą czegoś w jednym, kupią to w drugim lub piątym. Dlatego nie zawsze warto być pierwszym ani jedynym.

Strona 1 z 3
123Następny
Tagi: handelinspiracjeplanowanierozpoczynaniesklepzakładanie
UdostępniUdostępniWyślij

NAJLEPSZE SZABLONY STRON 2018 / 2019

BIZRUN.PL

Pomagamy prowadzić i rozwinąć Twoją firmę!

Zegarek.pl - Wyjątkowe zegarki w doskonałych cenach

POPULARNE

  • Ile kosztuje wykończenie pod klucz?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Poszukiwanie pracownika: profesjonalne ogłoszenie

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Czy okulary można odliczyć?

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Coca-Cola umieści na puszce Twoje imię

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
  • Wzbudź szacunek pracowników (10 zasad)

    0 udostępnień
    Udostępni 0 Tweet 0
Bizrun.pl

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Nasze projekty

  • Marketingsummit.eu
  • Mediarun.com
  • Zegarek.pl
  • Konkurs

Obserwuj nas

No Result
View All Result
  • Wiadomości
  • Startuj
  • Zarządzanie
  • Rozwój
  • Finanse
  • Marketing
  • Urzędy
    • Urzędy Skarbowe
    • Urzędy ZUS

2010 - 2018 © EUEXS SP ZOO
Polecamy jeszcze: Zegarek.pl | Mediarun.com | Marketingsummit.eu

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In